مزایای تولید محتوای طولانی و بلند

به طور کلی به محتواهایی با بیش از 1000 کلمه محتواهای طولانی و به کمتر از 1000 که معمولا بین 400 تا 800 کلمه می باشند محتواهای کوتاه گفته می شود. محتوای طولانی و یا مقالاتی با بیش از 1500 کلمه به کسب‌وکار‌ها این اجازه را می‌دهد که یک داستان را ارائه دهند و شالوده‌های تجارت خود را در آن قرار دهند. هر چند اولویت دادن به محتوای طولانی ممکن است در یک دید سطحی،مثل یک پروژه‌ای وقت‌گیر به حساب آید اما مزایای بی شما آن سبب شده است تا کسب‌وکار‌ها به کشف این راهبُرد در آن بپردازند.

  • موتورهای جستجو ویژگی به صرفه‌ای برای موضوعاتی هستند که قابلیت “ویروسی- وایرال” را در رسانه‌های اجتماعی ندارند. این درست همان جایی خواهد بود که محتوای طولانی به چشم می‌آید.
  • با توجه به بررسی و تحقیقی که serpIQ در سال 2012 بر روی بیش از 20000 کلمه کلیدی انجام شده است نتیجه به دست آمده بیان می‌کند که میانگین 10 مورد برتر از صفحه نتایج جستجو بیشتر از 2000 کلمه داشته‌اند.
  • محتوای طولانی فقط یک کاربرد خاص ندارد. کاربران نه تنها به مدت طولانی در یک صفحه برای خواندن باقی می مانند بلکه نسبت به بازدیدکننده معمولی سایت به صفحات بیشتری از سایت سر می‌زنند. بعلاوه بر این جلب توجه یک مخاطب بیشتر از 3 دقیقه این احتمال را دو برابر می‌کند که دوباره به سایت بازگردد. با داشتن قدرت ایجاد خوانندگان وفادار از طریق محتوای طولانی، بازاریابان یک ابزار ارزشمند در دست خواهند داشت.


موتورهای جستجو دوست دار محتوای طولانی هستند

محتوا با کیفیت بنویسید

تولید محتوا باید کیفیت لازم را داشته باشد تا مخاطب بخواهد زمانش را برای خواندن آن بگذارد. اگر قرار است یک مطلب را بدون کم و کاست در هزار وب سایت ببیند، دلیلی ندارد پس از ددست یافتن به نتایج جستجو بیش از یک صفحه را باز کند. تلاش کنید به او نشان دهید چقدر برایتان مهم است. راه این موضوع نوشتن محتوای ارزشمند است. بیایید از دیدی دیگر نگاه کنیم.

مزایای تولید محتوای طولانی و بلند
1. بالا بردن تاثیرگذاری!
2.بهبود درک کاربر
3.تکرار بازدیدها
4.جهان جای بهتری خواهد شد!!!
5.شرکت و برند خود را بهتر معرفی کنید
6.سئو