آموزش طراحی و ساخت وبلاگ

ساخت وبلاگ یعنی طراحی که میخواهید بوسیله آن اطلاعات یا خدماتی را در شبکه گسترده جهانی یا همان اینترنت یا هر شبکه محلی دیگری قرار دهید که مستلزم دانش کافی در این زمینه می باشد. طراحی وبلاگ به نوعی همان طراحی سایت است. امروزه تقریبا همه شرکت ها، ادارات و موسسات و حتی افراد دارای حداقل یک وبسایت هستند که در این وب سایت ها خدمات، کالاها و ویژگی های کاری خود را توضیح می دهند که این مسئله صد در صد در میزان فروش و رضایت مندی مشتریانشان بی تاثیر نخواهد بود.

سفارش ساخت وبلاگ :

شیوه سفارش طراحی سایت وبلاگ برای افرادی که می‌خواهند کسب و کاری را در فضای وب آغاز کنند یک مساله حیاتی و تعیین کننده است. پیش از طراحی سایت لازم است اطلاعات خوبی درمورد ماژول ها و امکانات مورد نیازتان بدست آورید تا بهتر بتوانید در سفارش طراحی سایت موفق شوید.شرکت سیتا با بیش از 8 سال سابقه طراحی سایت در ایران در کلیه مراحل طراحی و اجرای سایت در کنار شما است و به دلیل تخصص در زمینه سئو، به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو هم کمک می‌کند.

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟

1 – وب سایت هیچ وقت نمی خوابد:

اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد.یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سال باز باشد . ساخت وبلاگ معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

2 – رقبای شما وب سایت دارند:

اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و رقیب شما یک وبلاگ برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود، خصوصا اگر به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.

3 – گوگل شما را به مشتریانتان معرفی می کند:

بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییرداده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. کسب و کار شما باید آنلاین هم در اختیار مردم باشد.

4 – داشتن یک وبلاگ اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد:

و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی کسب و کار شما را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد شد.

5 – کسب و کار های کوچک آنلاین درآمد عالی دارند:

بر اساس آمار، کسب و کارهای کوچکی که با ساخت وبلاگ درآمدی به طور متوسط 39 درصد بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند دارند.

6 – تقریبا 45 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده می کنند:

و در سراسر دنیا بیش از 3 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند، طراحی و ساخت وبلاگ می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد.

7 – وب سایت، ایجاد مشتری برای کسب و کار را بیشتر می کند:

بر اساس آمار 50 درصد از فروش اینترنتی به مشتریان جدید تعلق دارد. داشتن یک طراحی سایت وبلاگ به طور قابل توجه تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند، مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.

8 – وب سایت محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانیست:

اکثر کسب و کارهای کوچک تنها قادر به بازار یابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود می باشند. با استفاده از ساخت وبلاگ شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.

انتخاب دامنه مناسب برای ساخت وبلاگ:

در طراحی  و ساخت وبلاگ انتخاب عنوان دامنه مناسب برای سایت می باشد. سعی کنید دامنه ای که انتخاب می کنید در صورت امکان کوتاه بوده و به صورتی باشد که بتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد. مشاوران ما می توانند در زمینه ساخت وبلاگ راهنمایی های لازم را خدمتتان ارائه دهند.