طراحی سایت اختصاصی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است.
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی امروزه می تواند یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در کسب و کارها باشد. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید خودتان به راحتی وب سایت مد نظر خود را پیاده سازی کنید و یا این که با هزینه ای بسیار ناچیز این کار را به شخص دیگری واگذار کنید. با این حال این وب سایت ها از آنجایی که به صورت اختصاصی پیاده سازی نمی شوند ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورند و در کل نمی توانند گزینه مناسبی برای کسب و کارهای موفق باشند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره طراحی سایت اختصاصی صحبت کنیم و اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

چرا طراحی سایت اختصاصی؟

شاید اولین سوالی که درباره طراحی اختصاصی سایت برای شما پیش آمده باشد این باشد که چرا ما باید از این نوع طراحی سایت برای ساخت وب سایت کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که وب سایت های آماده ای که امروزه تنها با تغییر قالب در اختیار شما قرار می گیرند معمولا نمی توانند به خوبی نیازهای کسب و کار اینترنتی شما را برطرف کنند و شما ممکن است در آینده ای نزدیک در کار کردن با این وب سایت ها با مشکل رو به رو شوید و کاربران شما رضایت کافی از…

 

در طراحی سایت اختصاصی شما می توانید به راحتی تمامی قابلیت های مد نظر کسب و کار خود را در وب سایت قرار دهید و همینطور در آینده نیز در صورت نیاز می توانید ویژگی های جدید را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به وب سایت خود اضافه کنید. به همین علت است که امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال سایت های اختصاصی خود می باشند.

طراحی اختصاصی سایت با زبان های برنامه نویسی

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت اختصاصی باید بدانید این است که در این نوع طراحی سایت از زبان های برنامه نویسی برای ساخت وب سایت شما استفاده می شود و به همین دلیل در صورتی که امنیت اطلاعات در وب سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار باشند شما می توانید مطمئن شوید که بهترین راهکارهای امنیتی برای مقابله با هکرها در وب سایت شما پیاده سازی می شوند. امروزه وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند معمولا برای کاربران نیز از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. استفاده از زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت باعث می شود تا شما بتوانید بر روی زیبایی و همینطور عملکرد بهتر وب سایت متمرکز شوید و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف پیدا کردن افزونه های مختلف کنید.

آینده بهتر در طراحی سایت به صورت اختصاصی

امروزه کارشناسان حرفه ای در زمینه طراحی سایت می گویند، وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند، معمولا آینده بهتری دارند چرا که این سایت ها را می توان به سادگی هرچه تمام ارتقا داد و ویژگی های مد نظر کاربران و مشتریان وب سایت را به آن اضافه کرد. شما می توانید با ذخیره سازی مناسب اطلاعات در این وب سایت ها در آینده خدمات خود را به صورت شخصی سازی شده در اختیار کاربران قرار دهید که امروزه این موضوع برای کسب و کارهای بزرگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای رقابت بهتر در شرایط امروزی حتما وب سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید.

قیمت طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت اختصاصی معمولا نسبت به سایر وب سایت ها بیشتر است ولی با این حال شما باید بدانید که پرداخت این هزینه کاملا به صرفه است چرا که اگر شما از وب سایت های آماده برای کسب و کار خود استفاده کنید مجبور خواهید بود که در آینده نزدیک برای افزودن قابلیت های بیشتر هزینه ای چند برابر هزینه طراحی سایت اختصاصی را بپردازید. بنابراین بهتر است که از همان ابتدا سعی کنید با پرداخت کمی هزینه بیشتر وب سایت اختصاصی خود را داشته باشید تا در آینده مشکلی برای اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های جدید به وب سایت خود نداشته باشید.

طراحی سایت خود را به تیم ما بسپارید

تیم ما یکی از بهترین تیم های طراحی وب سایت است که وب سایت شما را به صورت اختصاصی طراحی می کند و شما می توانید با خیالی راحت با ورود به وب سایت ما اقدام به ثبت سفارش خود کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های تیم ما این است که وب سایت شما را با زبان های برنامه نویسی بسیار قدرتمند طراحی می کند و امنیت وب سایت شما را نیز تضمین می کند. علاوه بر این طراحی زیبای وب سایت نیز یکی دیگر از ویژگی های تیم حرفه ای ما به شمار می آید. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید تا یک وب سایت زیبا و با عملکرد فوق العاده را به صورت اختصاصی برای کسب و کار اینترنتی خود طراحی کنید به شما توصیه می کنیم حتما از خدماتی که در وب سایت ما به شما ارائه شده است، استفاده کنید.

انجین اختصاصی طراحی شده توسط سیتا

ایده های ناب و دست اول و هر پروژه ای که نیاز به طراحی سایت با برنامه نویسی از صفر تا 100 دارد، توسط انجین اختصاصی شرکت سیتا قابل انجام است. برخلاف انجین های آماده مثل وردپرس که همه چیز به طور کلی و قابل استفاده برای امور کلی طراحی شده است، دراین انجین اختصاصی همه چیز با تمام جزئیات و فقط مخصوص نیازمندی های شما طراحی می شود.

این انجین، کاملا انحصاری و اختصاصی می باشد و خط به خط توسط مهندسین شرکت سیتا برنامه نویسی شده است. باتوجه به اینکه به هیچ عنوان، از هیچ کد آماده و یا نا آشنا استفاده نشده است و هیچ کد اضافه ای درآن قرار نگرفته است، بسیار سبک و سریع می باشد. به دلیل ناشناخته بودن این انجین، حدس زدن ساختار آن و راه نفوذ، بسیار سخت می باشد.

وجود ماژول سئو که حاصل چندین سال تجربه و کار در زمینه سئو می باشد، باعث شده است که سایت هایی که با استفاده از انجین اختصاصی سیتا طراحی می شوند، به سرعت ایندکس شوند و به خوبی درنتایج گوگل با کلمات کلیدی طراحی شده بالا بیایند.

باتوجه به تسلط برنامه نویسان شرکت بر کدهای این انجین، هر تغییری بنا به نیاز و درخواست مشتری، به راحتی قابل اعمال است و مشتریانی که خواستار طراحی سایت هایی با نیازمندی های ویژه باشند، با استفاده ازاین انجین قابل طراحی می باشد.

UI اختصاصی توسط گرافیست طراحی می شود و به شکل داینامیک طوری طراحی می شود که هر جایی از صفحات بتوان به شکل داینامیک و یا اتومات اطلاعات را قرار داد.

زیرساخت دیتابیسی و طراحی سیستم این انجین طوری است که به راحتی قابل توسعه می باشد و هر تغییری تحت عنوان یک ماژول به سیستم اضافه می شود.

پایگاه داده این انجین بسیار بهینه و فنی طراحی شده است و همین موضوع باعث سرعت بخشی به کارکرد پروژه شده است و برای سایت های با کاربران بالا به راحتی پاسخگو می باشد و به نوعی دیتابیس کم نمی آورد و دچار کرش نمی شود.

تسلط برنامه نویس به کد باعث شده است که هر ایرادی که در سیستم پیش بیاید، به راحتی و سهولت و در زمان بسیار کمی حل و فصل شود.

سطوح دسترسی و تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف، ماژول به ماژول قابل کنترل می باشد.

ویژگی بارز دیگر این انجین، ارتقا سریع و راحت آن می باشد و اگر در پروژه ای، بنا به نیاز تغییری مثبت در انجین صورت پذیرد، به راحتی و ماژول به ماژول قابل نصب در سایر پروژه ها می باشد.

سیستم سئویی کاملا استاندارد و مکانیزه طراحی شده است که کد های redirect سئو بیس را به سهولت و به طور اتوماتیک در htaccess قرار می دهد.

سایت مپ این انجین کاملا اتومات تولید می شود.

ماژول آمارگیری بومی، دراین سیستم وجود دارد که آماری نزدیک به واقعیت را در پنل مدیریتی نمایش میدهد.

پنل مدیریتی این انجین طوری طراحی شده است که به راحتی میتوان اطلاعات را در پنل وارد نموده و با تغییر اطلاعات در پنل مدیریتی، در همان لحظه اطلاعات تمام پلتفرم های متصل از قبیل سایت، اپ، ربات و وب سرویس ها تغییر می نماید و کاربر دیگر مجبور نیست اطلاعات را در همه پلتفرم ها تغییر دهد.

به طور کلی، هرآنچه که شما به شکل اختصاصی نیاز داشته باشید، در این سیستم به سرعت میشود پیاده سازی نمود.

طراحی سایت با انجین اختصاصی گروه برنامه نویسی سیتا صورت می گیرد، در این سایت، برنامه نویسی صفر تا صد توسط برنامه نویسان گروه انجام می شود، ماژول های برنامه نویسی شده در این انجین مطابق با آخرین متدهای روز بوده و بر اساس نیازمندی کاربران ایرانی سفارشی سازی شده است، و هر زمان نیاز به بهینه سازی و به روز رسانی باشد کل سیستم ماژول قابل ارتقا و بهینه سازی می باشد.

مزایای استفاده از انجین اختصاصی گروه برنامه نویسی سیتا

سئو قدرتمند انجین اختصاصی، سبب می شود شما به تعداد نا محدود کلمه کلیدی در صفحات خود داشته و حوزه کسب و کار قدرتمندی را در فضای مجازی ایجاد نمایید.

اضافه شدن ماژول های جدید و خلاقانه هنگام طراحی سایت به وب سایت شما، در صورتی که برای کسب و کار خود ایده ای داشته باشید می توانید با مطرح کردن آن در کوتاه ترین زمان ممکن آن ایده را به بهترین نحو ممکن در سامانه وب سایت خود وارد نمایید، این در حالی است که در سیستم های مدیریت محتوای از قبل آماده شده این امکان با هزینه های زمانی و بودجه ای بالایی انجام می گیرد و معمولا 90 درصد گروه هایی که از این انجین ها استفاده می نمایند این قابلیت را ندارند.

ماژول های قدرتمند معرفی محصولات، هشدار پیامکی بازدید کننده، آمارهای اختصاصی پنل مدیریتی و ده ها ماژول قدرتمند اختصاصی استفاده از ظاهر سایت سفارشی شده و قالب های به روز دنیا در قسمت کاربری سایت.

لیست ماژول های انجین اختصاصی سیتا به طور کلی

1. تعریف بخش های مختلف در انواع دسته بندی ها
2. تعریف انواع محتواهای مختلف و قراردادهای آن ها در انواع دسته بندی های مربوطه
3. امکان پرسش و پاسخ درمورد یک محتوا 
4. قابلیت نمایش پرسش و پاسخ در سایت (در مورد یک محتوا) و همچنین ارسال آنها به Email و یا پیامک
5. امکان نظردهی برای محتوا
6. بخش اخبار
7. امکان نظر دهی برای خبرها
8. بخش محصولات با امکانات به روز و قدرتمند برای ارائه در سامانه فروشگاهی حرفه ای
9. ماژول تماس با ما و امکان فعال سازی پیامک و ایمیل اطلاع رسانی
10. امکان فعال سازی rss(خبرخوان) و خبرنامه
11. امکان فعال سازی پرسش و پاسخ کلی در سایت(سوالات متداول) و امکان اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک
12. امکان فعال ساز بخش مقالات
13. امکان فعال ساز بخش دانلودها
14. امکان فعال سازی آلبوم تصاویر یا گالری
15. امکان فعال سازی ماژول تبلیغاتی (وابسته به گرافیک مربوطه)
16. ماژول ارتباط با مشتری و نمایش سرنخ
17. بخش امنیت و دسترسی ها
18. امکان تعریف کاربران مختلف با دسترسی های مختلف
19. بخش نمایش بازدیدکنندگان سایت به تفکیک سیستم عامل ها و براساس ای پی
20. بخش همکاران
21. قسمت تنظیمات کلی سیستم
22. سایت با قابلیت ریسپانسیو (متناسب شدن در تبلت و موبایل)
23. پنل پیامک رایگان

 

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

دلیل ارزانی سایت ارزان، استفاده از انجین آماده می باشد، بنابراین هزینه تولید کد حذف می شود و قیمت ارزان تر تمام می شود و چیزی از قابلیت های سایت های حرفه ای کم نمی شود.

از 5 الی 10 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

شما با یک سایت ارازن هم می توانید که کسب درآمد داشته باشید ، فقط کافیه در زمان راه اندازی سایت به  نکاتی که مشاوران کسب و کار گروه برنامه نویسی سیتا به شما می آموزند، عمل کنید به این طریق می توانید با یک هزینه کم درآمد مورد نظر خودتون رو داشته باشید

در صورتی که در زمان سفارش سایت، این موضوع هماهنگ شود، فرایند سئو سازی سایت نیز برای شما به طور کامل انجام می پذیرد و در صفحات اول گوگل با یک طراحی سایت ارزان نیز نمایش داده شوید

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .