طراحی سایت ارزان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است.
طراحی سایت ارزان

تمامی اعمال جوامع امروزی وب سایت و سایر فضاهای مجازی عجین شده است. از این رو بستر مناسبی در فضای مجازی ایجاد شده است تا انواع کسب و کار های قدیمی یا نوپا با طراحی یک سایت به موفقیت برسند. طراحی سایت ارزان یکی از چندین روشی است که می توانید برای خود سایت راه اندازی کنید.

طراحی سایت گروه سیتا سایت

شاید بارها به فکر راه اندازی سایت افتاده اید ولی به دلایلی از جمله نبود آشنایی کافی با شرکت های راه اندازی معتبر یا پرداخت هزینه های بالا منصرف شده اید. اساس کار ما برقراری ارتباط مجازی و اینترنتی از طریق راه های مختلف مانند طراحی اپلیکیشن و یا خدمات مربوط به تلگرام یا اینستاگرام است. یکی دیگر از این خدمات طراحی سایت های مختلف و حرفه ای است که این شرکت با بکارگیری افراد مجرب، متخصص و خوش ذوق در زمینه طراحی سایت توانسته است رضایت های مشتری های بسیاری را جلب کند. از آنجایی که امروزه افراد بسیاری جزئی از کاربران فضای مجازی محسوب می شوند بکارگیری و تهیه یک سایت زیبا و حرفه ای تا حد زیادی به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. 

شرکت سیتا سایت پس از طراحی سایت و تحویل آن به مشتری به او در امر راه اندازی سایت مانند تولید محتوا نیز کمک می کند. این به معنی آن است که راه و چاه را به او می آموزد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که اصلا چرا به تهیه سایت فکر کنیم. در ادامه به بررسی چرایی تهیه سایت و طراحی سایت ارزان پرداخته خواهد شد.

اصلا چرا باید سایت داشته باشید!

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت استفاده حداکثری و بهینه از فضای مجازی است. اگر شما شخصی باشید که تنها از اینستاگرام و یا تلگرام به جهت برقراری ارتباط مجازی استفاده کرده اید خاطر نشان کردن این نکته لازم است که شما از حداکثر ظرفیت فضای مجازی استفاده نکرده اید. سایت ها از پربازدیدترین زمینه ها فضای مجازی به شمار می آیند و اعتبار یک کسب و کار را بالا می برند. برای مثال افرادی که اقدام به استفاده از سرویس های یک شرکت یا کسب و کار خاص می کنند برای تایید اعتبار آن برند ابتدا به جستجوی سایت آن مراجعه می کنند. پس یکی از مزایایی که شاید به فکر شما خطور نکرده باشد تایید اعتبار سایت شما است پس تنها به این دلیل هم شده می بایستی سایت داشته باشید. از دیگر مزایای که طراحی  سایت بیشتر دیده شدن و افزایش فروش و یا بازدید از برند یا کسب کار شماست که اگر سایت شما این نتایج را برای شما حاصل کند و به مانند یک سکوی پرتاب برای پیشرفت روز افزون شما خواهد بود.

طراحی سایت

طراحی سایت به سه دسته اصلی تقسیم می شود که نسبت به نیاز مشتری برای او طراحی می شود. وب سایت هایی که گروه تخصصی سیتا اقدام به طراحی آن می کند عبارت اند از:

  1. وب سایت های حرفه ای با انجین اختصاصی
  2. وب سایت های حرفه ای اقتصادی
  3. وب سایت های وردپرسی

که طراحی هر یک از این وب سایت هزینه ها و ویژگی های متفاوتی با دیگری دارد.

وب سایت های حرفه ای با انجین اختصاصی آن دسته از وب سایت هایی هستند که به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی طراحی می شوند. در طراحی این سایت ها گرافیک مورد نظر مشتری به کار برده می شود و تماما از سلیقه یا نظرات مشتری در طراحی آن ایده برداری می شود که به دلیل سفارشی بودن آن هزینه بردار است.

وب سایت های حرفه ای اقتصادی نیز برای شخص یا اشخاصی قابل استفاده است که کسب و کاری نوپا داشته و برای یک سایت حرفه ای اقتصادی برای داشتن زیر ساختی مستحکم نیاز دارند. در طراحی این سایت ها  هم از ماژول های پیش فرض و هم از ایده های مشتری بهره گرفته می شود.

وردپرس به اندازه های دو نوع قبلی تخصصی نیست ولی ویژگی های خاص و محبوب خود را دارد. در طراحی این نوع از سایت از طراحی های زیبا بهره گرفته می شود و  پلاگین های درخواستی مشتری بر روی سایت اعمال می شود. این دسته از سایت ها برای افراد مفید است که همین پلاگین ها پاسخگوی نیازهای آن از طراحی سایت است. این روش از روش های طراحی سایت ارزان است.

طراحی سایت ارزان و ویژگی های آن

حال که با انواع طراحی سایت آشنا شدید شاید پرداخت هزینه های طراحی سایت برای شما ممکن نباشد و شما را از طراحی سایت منصرف کند غافل از اینکه نمی دانید شرکت سیتا بستری فراهم کرده است که بتواند سایت های ارزان برای مشتری های عزیز فراهم کند. گروه سیتا با بکارگیری دو روش مجزا این بستر را فراهم کرده است. روش شماره یک استفاده از انجین تخصصی گروه سیتا بر اساس نمونه کارهای از قبل ارائه شده است. در این روش شرکت نمونه کارهای قبلی را با در نظر گرفتن نیاز شما از طراحی سایت به مشتری پیشنهاد می دهد. روش دوم که در پاراگراف قبلی با آن آشنا شدید طراحی یک وب سایت با انجین وردپرس است که نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

جزئیات بسته طراحی سایت ارزان

بسته پیشنهادی طراحی سایت ارزان توسط شرکت سیتا سایت نه تنها قیمت مناسبی دارد بلکه مزایای دیگری برای مشتری اختصاص داده می شود که قابل تامل است. اگر شما شیوه وردپرس را برای طراحی سایت ارزان انتخاب کنید تمامی مراحل راه اندازی سایت و نصب آن توسط متخصصین گروه سیتا انجام خواهد شد که پس راه اندازی، نحوه کار با آن نیز به طور مختصر توسط همین تیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این سایت ها با اینکه قیمت ارزانی دارند ولی اصل رضایت مشتری و کارآمدی سایت نیز در نظر گرفته می شود. این به این معنی است که طراحی آن با توجه به نیاز مشتری انجام می شود. در کنار طراحی سایت محتوای پیش فرض و متناسب با سلیقه شخص مشتری نیز در سایت وردپرس بارگذاری می شود که بعد ها مشتری خود نیز می تواند تعداد صفحات بیشمار محتوای متنی، تصویری و یا  ویدیویی به آن اضافه کند. نمونه ای شکیل و زیبا از فرم تماس نیز برای سایت شما طراحی خواهد شد در طراحی این فرم نیز سلیقه مشتری شرط است.

سایت ارزان و حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟

سایت های ارزان قیمت علاوه بر صرف هزینه کم، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارند. طرح ها و گرافیک های خاصی که به هنگام طراحی سایت ارزان بکار گرفته می شود سبب جذب مشتری می شود و باعث صرف وقت بسیار در سایت شما توسط کاربر می شود که این نکته به بالارفتن رتبه بندی سایت شما کمک شایانی می کند; که بالا رفتن رتبه بندی سایت شما مساوی است با افزایش تقاضای کاربر از شما و یا کسب و کار شما! هدف از طراحی سایت چه سایت حرفه ای و چه سایت ارزان قیمت ایجاد محتوا در مورد کسب و کار مورد نظر و عرضه آن است که این هدف با طراحی سایت ارزان نیز تحقق می یابد.

از طرفی امروزه اکثر کاربران اینترنت می دانند که به علت افزایش تعداد صفحات اینترتی و وب سایت ها در سراسر دنیا و همچنین در کشور خودمان، تنها داشتن وب سایت دیگر مثل گذشته امتیاز خاصی محسوب نمی شود و آنچه باعث تمایز و برجسته شدن کسب و کار یا موسسه (یا هر فعالیت دیگری که برای آن قصد راه اندازی حضور اینترنتی دارید) می شود کارایی و چگونگی برقراری ارتباط مخاطبان پایگاه اینترنتی شما با آن است. با این دیدگاه می توان ابعاد مختلف یک وب سایت را به شکل زیر دسته بندی کرد:

طراحی: شاید به هنگام گردش در دنیای اینترنت، شما هم بارها به وب سایت هایی برخورده باشید که دارای طرح و شکل قدیمی و از مد افتاده باشند، گویی از یک دهه پیش تاکنون حتی تغییری جزیی نیز در آن ها به وجود نیامده است. حتی ممکن است این صفحات اینترنتی بسیار هم پرمخاطب و پربازدید باشند اما شاید صاحبان آن ها به دلیل عدم تخصص کافی، مشغله زیاد ، یا حتی تنها به علت به روزنبودن، هنوز فرصت طراحی و ساختاربندی مجدد وب سایت های خود را پیدا نکرده باشند.

اگرچه این امر ممکن است در ابتدا چندان با اهمیت به نظر نیاید اما در دنیای پر رقابت امروز، ظاهر و جلوه فعالیت شما ممکن است عامل مهمی در تصمیم گیری مشتریان احتمالی شما باشد. بنابراین علاوه بر محتوا و کارایی سایت، یک طراحی زیبا و حرفه ای نقشی تعیین کننده در موفقیت بیشتر فعالیت شما در اینترنت خواهد داشت.

کارایی: این مورد بیشتر به انتظارات شما و مخاطبانتان از وب سایت شما بر می گردد. به صورت خلاصه می توان گفت که اگر فعالیت شما به درستی به بازدید کنندگان نمایانده شود و از طرف دیگر نیازهای او در مراجعه به سایت شما نیز به درستی پاسخ داده شود درصد بالایی از کارایی سایت برآورده می شود. البته موارد گوناگونی وجود دارند که بسته به نوع فعالیت شما و هدفتان از حضور در دنیای وب، کارایی وب سایت اشکال دیگری پیدا می کند که هر کدام راهکارهای مخصوص خود را خواهد داشت. محتوا: ارتباط نزدیکی میان محتوای یک سایت و کارایی آن وجود دارد. شاید بتوان گفت عامل اصلی ارتباط شما با بازدیدکنندگان وب سایتتان، محتوای آن است. بنابراین اگر محتوا به درستی ساختاربندی و چیدمان شود و در صورت نیاز به موقع به روزرسانی گردد (مانند سایت های خبری) شانس بیشتری برای جذب مخاطب بیشتر برای سایت و جلب توجه آن ها خواهید داشت.

بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر-سئو: در حقیقت یکی از انواع بازاریابی آنلاین است که باعث افزایش ترافیک سایت می شود. در این روش وب سایت شما به گونه ای طراحی و کدنویسی و ساختار بندی می شود که مخاطبان آن را به راحتی و با زحمت کمتری در نتیجه جستجو در گوگل، یاهو و یا بقیه موتورهای جستجو پیدا کنند. این روش اگرچه می تواند نتایج بسیار درخشانی برای کسب و کار و فعالیت شما داشته باشد اما در عین حال کاری است بسیار پیچیده و ظریف، که نیازمند دانش و تخصص لازم در این زمینه است.

در صورت اجرای درست سئو یا بهینه سازی وب سایت شما در عین کارایی و زیبایی می تواند به صورت طبیعی از موتورهای جستجو بازدید کننده کسب کند و آمار فروش و مشتریان شما را افزایش دهد.

طراحی سایت ارزان شرکت سیتا

طراحی سایت ارزان از سری اعمالی است که طراحی آن نیازمند صرف دقت، داشتن تجربه کافی و بکارگیری گرافیک های زیبا و در عین حال ارزان قیمت است که در نظر گرفتن تمامی این نکات توسط شرکت های طراحی سایت متعددی اجرا می شود. شرکت سیتا برای مشتری های خود ارزش قائل است و رضایتمندی مشتری را فدای پول نمی کند. گروه سیتا از سری گروه های تجاری موفق در زمینه طراحی سایت و طراحی سایت ارزان است که به راحتی می توانید تمام مراحل سخت راه اندازی سایت را به آنها بسپارید. از نمونه کارهای طراحی سایت ارزان توسط این شرکت می توان به همه طراحی سایت استارت، طراحی سایت کلون، طراحی سایت رابین، طراحی سایت فولاد شاپ، طراحی سایت آرمش، طراحی سایت دیجی سوشی، طراحی سایت شهر چوب، طراحی سایت تهران پروفیل و ده ها سایت دیگر اشاره کرد که با جستجو در گوگل می توانید از فضای این نمونه کارها دیدن کنید.

با توجه به نیاز برخی از مشتریان محترم در خصوص طراحی سایت ارزان و سریع و قابلیت به روز رسانی سایت توسط مشتری، شرکت مهندسی سیتا انواع سایت های شخصی، شرکتی، سازمانی را با قیمتی ارزان و متناسب با نیاز شما ارائه می نماید. برای این منظور دو پلن متفاوت به شما پیشنهاد می نماییم:

1- انجین تخصصی گروه سیتا

در این پلن شما نمونه کارهای ارائه شده قبلی شرکت را انتخاب می نمایید و یک کپی از آن در اختیار شما قرار می گیرد، مزیت این گزینه استفاده از انجین اختصاصی در طراحی سایت شما می باشد.

2- طراحی یک وب سایت حرفه ای و ارزان ارزانترین با انجین ورد پرس

وردپرس یک CMS محبوب و همه کاره می باشد که به شما اجازه مدیریت سایت را با کمترین زمان ممکن  می دهد.
شما برای اضافه کردن محتوای سایت خود نیاز به هیچ گونه دانش حرفه ای در زمینه وب ندارید.

جزئیات بسته های ما به شرح زیر می باشد که بنا به نیاز شما قابل تغییر است. بسته پیشنهادی شامل گزینه های زیر می باشد.

نصب کامل وردپرس: تمامی مراحل نصب و راه اندازی وردپرس را انجام می دهیم و اطمینان حاصل می نماییم که تنظیمات مدیریت شما برای بهترین و بیشترین سرعت بهینه شده است.

طراحی رسپانسیو: شما یک طراحی مبتنی بر نوع کار، صنعت خود و همچنین سلیقه شخصیتان دریافت می نمایید.

افزودن محتوابر اساس محتواهایی که از شما دریافت می نماییم تعدادی از صفحات شما را به عنوان نمونه برای شما بارگذاری می نماییم  که باز هم بسته به سلیقه شما قابل تغییر می باشد. شما قادر به اضافه کردن بی نهایت صفحه و مطالب هستید.

سئو: متدهای روز سئو در وردپرس را برای شما انجام می دهیم. 

فرم تماس: تعدادی نمونه فرم تماس با طرح های مختلف به شما تحویل داده خواهد شد و طبق سلیقه شما یکی از آنها انتخاب می شود.

نقشه سایت برای گوگل: این کار به شما کمک می کند که سریع به لیست گوگل اضافه شوید، زمانی که شما مطلب جدیدی را به سایت خود اضافه می کنید گوگل و سایر موتورهای جستجو متوجه شده و تغییرات را اعمال می نمایند.

خدمات پس از فروش رایگان: گروه برنامه نویسی سیتا پاسخگوی تمامی سوالات شما درباره نحوه انجام کار و مدیریت وب سایت جدیدتان  می باشد . همچنین شما می توانید برای انجام تغییرات، بروز رسانی سئو سایت، و یا تغییر قالب سایت خود همیشه  به ما مراجعه نمایید.

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

دلیل ارزانی سایت ارزان، استفاده از انجین آماده می باشد، بنابراین هزینه تولید کد حذف می شود و قیمت ارزان تر تمام می شود و چیزی از قابلیت های سایت های حرفه ای کم نمی شود.

از 5 الی 10 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

شما با یک سایت ارازن هم می توانید که کسب درآمد داشته باشید ، فقط کافیه در زمان راه اندازی سایت به  نکاتی که مشاوران کسب و کار گروه برنامه نویسی سیتا به شما می آموزند، عمل کنید به این طریق می توانید با یک هزینه کم درآمد مورد نظر خودتون رو داشته باشید

در صورتی که در زمان سفارش سایت، این موضوع هماهنگ شود، فرایند سئو سازی سایت نیز برای شما به طور کامل انجام می پذیرد و در صفحات اول گوگل با یک طراحی سایت ارزان نیز نمایش داده شوید

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .

    به کمک نیاز دارید؟

    در شروع هر کسب و کار اهمیت داشتن وب سایت در کنار سایر نگرانی هـای شروع کسب و کار اهمیت دارد. ایجاد یک سایت علاوه بر اینکه باعث افزایش اعتبار شرکتی شـما خواهد شد، همچنین موجب حضور آنلاین شمــا و افزایش مخاطبان بیشتر به سمت کسب و کار شـما میشود.

    تماس با ما

    در صورت وجود هرگونه سوال ، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با سیتا سایت ، پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

    پرداخت اقساطی

    با داشتن یک سایت حرفه ای وارد بازار اینترنت شوید و در میان رقبایتان درخشنده تر به نظر برسید وظیفه ما طراحی سایت های شما مطابق با جدید ترین استاندارد های طراحی است

    همکاری با ما

    از تمام علاقه‌مندان به خدمات وب ، دعوت می‌کنیم تا به جمع ما بپیوندند. ما چشم‌ به راه حضور افراد توانمند و خلاق هستیم و زمینه‌های لازم برای فعالیت این افراد را فراهم کرده‌ایم