طراحی سایت حرفه ای

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است.
طراحی سایت حرفه ای

از آن جایی که تجارت آنلاین در سراسر دنیا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد طبیعتاً شما می توانید با طراحی سایت حرفه ای و داشتن چنین سایتی به راحتی ترافیک ارگانیک را به سایت تان سرازیر نمایید. تا چند سال پیش اهمیت سایت های اینترنتی بسیار کم بوده اما در دنیای امروز یک سایت مناسب می تواند در رونق کسب و کار تاثیر گذار باشد.

اهمیت طراحی سایت حرفه ای

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دنیای اینترنتی نیز بسیار پیشرفت کرده است به طوری که در تمامی دنیا از وب سایت های آنلاین استفاده می ‌شود. این سایت ها طبیعتاً اگر به صورت حرفه‌ای طراحی شود می ‌تواند بخش مهمی از استراتژی آنلاین تجارت شما بوده و به راحتی نوع حضور هویت شما را به مخاطبان بشناسند. با این حال طبیعتاً اگر وب سایت شما دارای یک طراحی زیبا و البته کارآمد باشد نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهد نمود زیرا همان طور که یک ویترین فروشگاه می تواند مشتریان بالقوه ای را به خود جذب کند و حتی افرادی که قصد خرید ندارند را به سمت مغازه بکشاند.

طبیعتاً یک سایت حرفه ای نیز می تواند تمامی کاربرانی که به صورت گذری از کانال های مختلف به سایت شما وارد می شوند را به عنوان مشتری جذب کند که این امر منجر به سودآوری برای شرکت شما خواهد شد.

چرا باید وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟

با توجه به افزایش مشغله های زندگی و نبود زمان برای مراجعه حضوری به فروشگاه ها و بررسی جزئیات محصولات، بدیهی است تمامی کسب و کارها به منظور معرفی بهتر محصولات، خدمات و ارائه آن ها، انجام امور بازاریابی و تبلیغات و در نهایت رونق کسب و کار و تجارت خود به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارند. وب سایتی که در اسرع وقت هرآنچه که مشتری می خواهد را به اطلاع او برساند. واضح است برای این کار نیاز به یک سایتی دارید که براساس کسب و کار شما سفارشی سازی شود و نیاز مشتری را شناسایی نماید. بنابراین اهمیت طراحی وب سایت حرفه ای و سفارشی و ضروری بودن وجود وب سایت برای یک کسب و کار کاملا واضح و آشکار است، نکته مهم این است که یک وب سایت حرفه ای دارای ویژگی های مهمی برای رونق کسب و کار شما و ارتباط مستمر با مشتریان می باشد.

انتخاب دامنه مناسب قبل از خرید سایت حرفه ای

داشتن سایت حرفه‌ ای به قدری مهم شده است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این سایت ها می باشند. اما در اینجا نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قبل از شروع به طراحی سایت حرفه ای، مهمترین بخش انتخاب نام دامنه مناسب می باشد. در اینجا شما می توانید یک پسوند دامنه آی آر یا کام و یا هر پسوند دیگری که بسته به نوع فعالیت و نظر شخصی شما مناسب تر است را انتخاب نمایید. در اینجا مهم ترین نکته در خرید دامنه توجه به حروف این دامنه است به طوری که بهتر است این سایت ها حداقل حروف ممکن را داشته تا به راحتی مشتری بتواند آن را به خاطر بسپارد. از طرفی بهتر است این این دامن معرف نام برند شما باشد و تا حد امکان شباهتی به دامنه‌های از قبل ثبت شده نداشته باشد. اگر بتوانید از کلمه‌ی کلیدی اصلی مدنظرتان نیز در این دامنه استفاده کنید به طور حتم مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. اگرچه انتخاب دامنه می‌تواند آسان باشد اما شما اگر در سایت سیتا قصد طراحی سایت حرفه ای داشته باشید می ‌توانید در خصوص خرید دامنه نیز مشاوره بگیرید.

نکته بسیار مهم در خرید سایت حرفه ای

حال هنگامی که قصد خرید سایت کردید نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید، دقت به طراحی سایت واکنش گرا می باشد زیرا از آن جایی که امروزه بسیاری از افراد از گوشی های موبایل و تبلت و حتی تلویزیون های هوشمند جهت مشاهده سایت استفاده می کنند طبیعتاً سایت شما باید به گونه ای باشد تا در این موارد نیز به خوبی نمایش داده شده تا کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده نمایند. همچنین باید توجه کنید که گوگل در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده به صورت تدریجی تمامی سایت هایی که به خوبی در گوشی های موبایل نمایش داده نمی شوند را از جستجو حذف می کند.

طراحی سایت حرفه ای برای جذب مشتری

علاوه بر آنچه بیان شد یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سایت حرفه ای، جذب مخاطبان بیشتر می باشد. در اینجا می ‌توان گفت مهمترین مواردی که منجر به این امر می‌شود شامل سرعت بالا، دربرگرفتن مفهوم و ماهیت اصلی سایت و گرافیک زیبایی سایت می باشد. علاوه بر این که یک سایت باید نظر اکثریت کاربران اینترنتی را به خود جلب نماید، لازم است بررسی شود که مخاطبان سایت در چه رده سنی هستند و از چه نوع دستگاهی جهت متصل شدن به اینترنت استفاده می‌کنند و این مخاطبان به دنبال چه چیزی می باشند که تمامی این موارد می ‌تواند در طراحی و پیاده سازی سایت حرفه ای موثر باشد. علیرغم این امر باید بدانید که استفاده از محتوای مناسب در طراحی حرفه ای نیز می تواند نقش کلیدی ایفا کند. استفاده از فونت مناسب، عدم تکرار جملات و… از عواملی است که تاثیر مثبت دارد.

سایت حرفه ای و موتور های جستجو

علاوه بر اینکه در طراحی سایت حرفه ای باید به نظر مخاطبان توجه شود طبیعتاً لازم است موتور های جستجو را نیز مد نظر قرار داد. مثلاً از آنجایی که موتورهای جستجو همچون گوگل نمی تواند سایت شما را از نگاه مخاطب ببیند لازم است که اطلاعات دقیق تر و اضافه تری وجود داشته که برای مخاطب قابل مشاهده نیست. در اینجا بخش مقالات سایت شما باید دارای تاریخ درس باشد تا گوگل بتواند به راحتی آن را بررسی کند.

نکات مهم در طراحی سایت حرفه ایی

اصول گرافیکی: طراحی سایت بسیار زیبا گرافیکی و با استفاده از جدیدترین استانداردها و اصول گرافیکی UX و UI تخصص مهندسان شرکت سیتا می باشد. پیاده سازی قالب ها بصورت  ریسپانسیو و واکنش گرا در جهت مشاهده کامل سایت در تمامی دستگاه ها ، حتی تبلت و موبایل که منجر به حفظ بیننده در سایت و تلاش برای تبدیل شدن او به مشتری می شود.

کاربرد پذیری:  از مهم ترین اصولی که باید در  طراحی سایت حرفه ای رعایت شود اصل کاربرد پذیری سایت و  یا Usability  می باشد، این قابلیت بدین معناست که سایت باید به گونه ای طراحی شود تا کاربر به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و با صرف کمترین کلیک و بدون اتلاف زمان و انرژی به هدف خود در سایت دست یابد. در کل باید سایت کاربرد داشته و هدف دار طراحی شده باشد.

سرعت سایت: سرعت load اطلاعات و صفحات سایت، هم از بعد راحتی استفاده کاربر و هم از منظر بهینه سازی سایت یا سئو در طراحی حرفه ای بسیار مهم است. کاربرانی که از اینترنت  استفاده می نمایند، عموما زمان و حوصله زیادی ندارند تا منتظر نمایش سایت های با سرعت پایین باشند، لذا بایست گرافیک و اطلاعات و کدهای سایت به گونه ای بهینه و طراحی شوند تا اطلاعات و محتوا سایت در سریع ترین زمان ممکن در اختیار بازدیدکننده قرار گیرد. همچنین موتورهای جستجوگر از جمله گوگل، به سایت هایی با سرعت لود بالا امتیاز بیشتری داده و در هنگام جستجو توسط کاربران، سایت های سریع تر در رتبه های بالاتر گوگل قرار می گیرند.

امنیت سایت: از دیگر اصول و مهم ترین آن ها درطراحی سایت حرفه ای، امنیت آن وب سایت است. سایت حرفه ای سایتی است که تمامی استانداردهای امنیتی و نفوذناپذیری در آن رعایت شده باشد. البته واضح  است که در عالم وب هیچگاه نمیتوان امنیت را به صورت صد در صد تضمین نمود، اما با رعایت اصول و استانداردهای امنیتی، میتوان تا حد بسیار بسیار بالایی سایت را ایمن، نفوذ ناپذیر و قابل اطمینان پنداشت.

سئو (بهینه سازی رتبه سایت):  همانطور که واضح است، رتبه سایت در هنگام جستجوی کلمات کلیدی مشخص، یکی از مهم ترین مسائل پیرامون یک وب سایت مورد توجه است چرا که امروزه اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای یافتن محتوا و سایت های مورد نظر خود استفاده می کنند. تعداد زیاد این افراد و با در نظر گرفتن این مساله که بازدیدکنندگان سایت معمولا فقط به چند نتیجه اول موتور جستجو اهمیت می دهند، باعث می شود تا بهینه سازی رتبه سایت یا سئو اهمیت بسیار پیدا کند.

پشتیبانی فنی حرفه ای: یکی از مهمترین دغدغه های کارفرمایان پس از اتمام پروژه طراحی سایت بحث پشتیبانی فنی سایت است. چرا که پس از اتمام طراحی سایت، کارفرما و مدیر سایت معمولا نیاز به اعمال یک سری تغییرات گرافیکی ریز و درشت و همچنین اضافه نمودن قابلیت های جدید به سایت دارند. همچنین ممکن است بنا به هر دلیلی سایت دچار نواقص فنی گردد. لذا حضور مستمر طراح سایت و ارائه پشتیبانی فنی مطمئن، یکی از مهمترین اصول طراحی سایت حرفه ای می باشد.

طراحی سایت در سیتا

طبیعتاً داشتن وب سایت حرفه ای می‌تواند برای کسب و کارهای مختلف در هر صنعتی مهم برشمرده شده از این رو داشتن یک وب سایت ساده کفایت نمی کند و در عوض شما با طراحی سایت حرفه ای می توانید کاربران را راحت تر به سمت خود جلب نموده و در بین رقیبان پیشی بگیرید. در اینجا ممکن است برای تان سوال پیش بیاید که چرا بهتر است از شرکت سیتا برای طراحی سایت حرفه ای استفاده شود. دقت کنید این سایت یکی از شرکت های نام آشنا و با تجربه در این زمینه بوده که وجود متخصصین و کارشناسان کمک می‌کند عمل کرد وب سایت شما بالا باشد. همچنین شما با کمک این شرکت می توانید وب سایتی که توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرده داشته باشید و برند شما هر روزه تاثیرگذارتر و گسترده تر خواهد شد. علاوه بر این باید بدانید تا کنون این شرکت برای بسیاری از برندها وب سایت های حرفه ای و اختصاصی طراحی کرده که بسیار کارآمد بوده است.

برای شروع طراحی سایت حرفه ای، مجموعه سیتا هر آنچه که شما به عنوان نیازمندی اعلام می فرمایید را دریافت و با توجه به این اطلاعات مشتریان شما را شناسایی و اطلاعاتی از بازار هدف را کسب می نماید و در نهایت اقدام به طراحی سایتی که مناسب سن، سلیقه و نیازمندی های مشتریان شما باشد، می نماید. در نهایت سایت باید از لحاظ فنی طوری باشد که مناسب و قابل قبول موتورهای جستجوگر مثل گوگل هم باشد و به شکل هنرمندانه ای متون و توضیحات مورد نیاز مشتری هم در آن قرار بگیرد. بدیهی است که یک وب سایت حرفه ای باید پس از تحویل به کارفرما بدون نیاز به طراحان سایت بتواند به روز بماند و تغییرات و سوال و جواب های مشتریان را در خود حفظ نموده و به طور کاربر پسندی ارائه نماید، در یک کلام بدون نیاز به طراحان سایت، زنده و به روز مانده و به فعالیت خود ادامه دهد. برای این منظور یک پنل مدیریتی بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و کاربر پسند که کارفرما بتواند از طریق آن به راحتی محتواها و محصولات جدید را وارد نموده و از طریق آن با مشتریان و بازدید کنندگان ارتباط مستمر و نزدیک داشته باشد، تحویل شما داده می شود.

طراحی سایت حرفه ایی با در نظر گرفتن اصول گرافیکی زیبا و خلاقانه، تحلیل دقیق بازار و کسب و کار مشتری، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی رتبه سایت، امنیت بالای سایت، مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی، کاربری آسان و با در نظر گرفتن زمان اندک در تحویل پروژه باید انجام پذیرد که نیازمند تخصص و تجربه بسیار در زمینه طراحی وب سایت حرفه ای می باشد.

لازم به ذکر است سرعت بارگذاری اطلاعات نیز باید در نظر گرفته شود و صفحات سنگین و کند تحویل مشتری نشود.

مزایای طراحی سایت حرفه ایی توسط سیتا

با توجه به پیاده سازی و تنوع تولید تعداد زیادی سایت ‌با قابلیت ها و امکانات مختلف، تیم برنامه نویسان سیتا در امر کمک رساندن به مشتریان در زمینه تحلیل نیازها و تبدیل ایده ها به واقعیت تجربیات مناسبی در این زمینه دارد.

– حساسیت طراحان سیتا در زمینه قالب سایت و طراحی گرافیکی شکیل بسیار زیاد است، ضمن اینکه اصول معماری اطلاعات و جریان اطلاعات را در سایت رعایت می کنند، وب سایتی شیک را به لحاظ مباحث زیبایی شناختی طراحی می نمایند.

– راحتی کاربرد برای بازدیدکنندگان سایت (Usability) یکی از مواردی است که همواره مورد توجه ما قرار دارد.

– مجموعه ما در مرحله تبدیل گرافیک به HTML، از روزآمدترین متدها استفاده می‌نماید تا سایت در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها به درستی قابل مشاهده باشد.

– در تمام مراحل برنامه نویسی کلیه نکات فنی لازم جهت ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو (SEO) به خوبی رعایت می‌شود.

– ما یک بخش مدیریت محتوا به صورت فارسی و کاملا ساده برای تمامی وب سایت ها آماده می‌نماییم تا ادمین سایت از طریق آن به راحتی محتوای سایت را مدیریت ‌نماید.

– در مرحله برنامه نویسی تمامی نکات لازم جهت سبک و بهینه بودن کد و لود شدن سریع صفحات، Caching، بهینه سازی و نرمال سازی پایگاه داده‌ها، و همچنین مباحث مربوط به امنیت سایت و جلوگیری از نفوذ هکرها را به خوبی رعایت می‌نماییم.

شرکت سیتا پس از طراحی سایت و تحویل آن، همواره گارانتی و پشتیبانی از محصولات خود را مد نظر قرار دارد و از رفع نقص و ایجاد تغییرات جزئی تا اعمال تغییرات کلی در صورت لزوم و اضافه نمودن قابلیت و امکانات جدید را برای وب سایت های طراحی شده انجام می‌دهد. لذا با آسوده نمودن خاطر مشتریان از بابت بحث پشتیبانی فنی، سعی دارد کارفرمایان تمام تلاش خود را برای مدیریت محتوا و همچنین استفاده مناسب از قابلیت های سایت انجام دهند.

مشاوران شرکت در زمینه نحوه وارد نمودن و ویرایش اطلاعات سایت به نحوی که برای موتورهای جستجو مناسب تر باشد و باعث ارتقاء رتبه سایت در این موتورها شود، به مسئول محتوای سایت آموزش می ‌دهند.

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

در سایت حرفه ای  خدمات به صورت تضمینی ارائه می گردد و اصول کسب و کار آنلاین برای کسب و کار شما تجزیه تحلیل و راه اندازی می گردد این درحالیست که در سایت ارزان تنها بر اساس درخواست مشتری مشاوره و بهینه سازی صورت می گیرد. بنابراین در ظاهر یک سایت حرفه ای و گران قیمت با سایت ارزان قیمت شاید تفاوت زیادی نباشد تفاوت بیشتر در اصول تحلیلی برای یک کسب و کار حرفه ای است.

از 20 الی 60 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .