طراحی سایت مشابه دیوار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است.
طراحی سایت مشابه دیوار

امروزه افراد بسیاری برای درج آگهی و رفع نیازهای کاربران در زمینه های مختلف، به دنبال طراحی سایت شبیه دیوار هستند. چرا که این وبسایت یکی از پرطرفدارترین وبسایت هایی است که روزانه میلیون ها بازدید دارد و علاوه بر رفع نیازمندی ها، درآمد خوبی برای عوامل راه اندازی آن نیز دارد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال طراحی سایت شبیه دیوار هستید بهتر است در ادامه با ما همراه شوید تا ویژگی های این سایت را بررسی نموده و ویژگی های بهترین طراحی سایت مثل سایت دیوار را بیان کنیم.

هدف طراحی سایت دیوار

سایت دیوار مهم ترین هدف خود را خرید و فروش کالاهای نو و حتی دست دوم قرار داد. در این میان انجام معامله بدون واسطه نیز توانست عامل مهمی باشد تا این وبسایت با سرعت هرچه تمام تر به یک وبسایت پرطرفدار در میان ایرانیان محسوب شود. علاوه بر این، امروزه وبسایت دیوار مکان مناسبی برای تبلیغات آنلاین در کسب و کارهای مختلف بوده و هر فردی می تواند به راحتی کسب و کار و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار بدهد. از طرفی افرادی هم که به دنبال خدمات گوناگون هستند به آسانی می توانند افراد مختلف در حوزه کاری مورد نظر را نیز بیابند.

امکان پیدا کردن کالاها، خدمات و افراد متخصص در زمینه های مختلف در نزدیک ترین شهر، محله و مکان از دیگر امکاناتی است که سایت دیوار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مشخصات ظاهری سایت دیوار

وبسایت دیوار ظاهری بسیار ساده اما کاربردی دارد. این وبسایت بخش های مختلفی دارد که کاربران می توانند نیازمندی های خود را در بخش های مرتبط به صورت رایگان و در برخی موارد با پرداخت هزینه درج کنند. از طرفی افراد دیگر با سرچ کالا، خدمات یا محصولات مورد نظر خود امکان یافتن موارد مورد نظر را دارند. سهولت در درج آگهی، درج آگهی رایگان، میزان بازدید بالای وبسایت و دیده شدن آن در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله دلایل محبوبیت وبسایت دیوار در میان کاربران فضای مجازی می باشد. فیلترهای مختلفی نیز در این وبسایت تعبیه شده که امکان سرچ و یافتن موارد مورد نظر را برای کاربران آسان تر نموده و شاید همین امر نیز از دیگر دلایل محبوبیت این وبسایت در میان کاربران ایرانی باشد.

نحوه درج آگهی در سایت دیوار

همانطور که پیشتر گفته شد سایت دیوار مرجع خوبی برای رفع نیازمندی هاست که بخش های متعددی دارد و هر فردی می تواند در بخش مورد نظر خود آگهی مربوطه را درج نماید. بخش های اصلی این وبسایت شامل:

– املاک
– وسایل نقلیه
– لوازم الکترونیکی
– لوازم مربوط به خانه
– خدمات
– وسایل شخصی
– سرگرمی و فراغت
– اجتماعی
– کسب و کار
– استخدام و کاریابی

بوده که هر یک از این شاخه ها به زیرشاخه های دیگری تقسیم بندی می شوند. برای درج آگهی در سایت دیوار تنها کافیست عضو سایت شده، شهر و محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با وارد شدن به بخش مورد نظر و پر کردن فیلدهای مخصوص به درج آگهی، آگهی خود را ثبت و ارسال کنید. آگهی شما پس از تایید مدیر آگهی امکان دیده شدن در سایت را دارد. برای ارتقا آگهی خود و بهتر دیده شدن می توانید مبلغی را واریز کرده و آن را در شرایط بهتری مورد بازدید مخاطبان خود قرار بدهید.

ایده های نو برای طراحی سایت مشابه دیوار

حال که با ویژگی های سایت دیوار آشنا شدید و تصمیم دارید تا برای طراحی سایت شبیه دیوار اقدام کنید بهتر است قبل از هر اقدامی اهداف خود را از این کار مشخص نمایید. قطعا داشتن ایده های نو و خلاقانه در طراحی سایت شبیه دیوار یک شرط اساسی برای موفقیت و محبوبیت وبسایت شما در میان کاربران ایرانی خواهد بود. از طرفی می توانید در طراحی سایت شبیه دیوار، به رفع کم و کاستی های این وبسایت پرداخته و در صورت نیاز از موارد بیشتری پشتیبانی کنید. حتی می توانید وبسایت خود را به صورتی تخصصی تر و با اهداف ترکیبی و جدیدتری راه اندازی و طراحی کنید تا بتوانید با موفقیت های بیشتری با وبسایت های مشابه رقابت کنید.

ویژگی های ظاهری در طراحی سایت مشابه دیوار

قطعاً ایجاد ظاهر زیبا و جذاب در طراحی سایت مشابه دیوار امری مهم برای جلب توجه کاربران می باشد. ما علاوه بر زیبایی ظاهری در طراحی سایت شبیه دیوار، سایت شما باید:

– به شیوه ای مناسب انواع خدمات شما و سایت تان را معرفی کند.
– دارای بخش راهنمای استفاده از وبسایت و خدمات آن باشد.
– نمایش آگهی ها برای کاربران آسان، جذاب و سریع باشد.
– جستجوی آگهی ها بر اساس فیلترها (برحسب شهر، استان، دسته بندی آگهی و…) به آسانی در طراحی وبسایت صورت بگیرد.
– دسته بندی های صحیح و کاربردی برای کاربران و درج آگهی آن ها صورت بگیرد.
– دارای بخش های درج تصاویر، اطلاعات تماس و برقراری ارتباط از روش های مختلف (پیامک، ایمیل، چت، تماس تلفنی و حتی تماس از طریق نرم افزارهای مختلف از قبیل واتساپ، سروش، ایتا و…) باشد.
– دارای بخش اشتراک گذاری آگهی ها با دیگر افراد و از طریق شبکه های اجتماعی باشد.
– امکان ثبت اطلاعات کاربردی درباره محصول و خدمات مورد نظر در آگهی وجود داشته باشد.
– دارای امکانات درج آگهی فوری و ویژه به همراه درگاه پرداخت وجه برای این دسته از آگهی نیز باشد.

ویژگی های فنی و زیرساختی در وب سایت مشابه دیوار

اما هر آنچه گفته شد در زمینه مشخصات ظاهری و قابل مشاهده توسط کاربران بود. در حالی که در طراحی سایت شبیه دیوار باید به ویژگی های فنی و تخصصی آن نیز پرداخت. بحث سئو و بهینه سازی وب سایت از دیگر موارد مهم در طراحی سایت شبیه دیوار است که باید به گونه ای باشد تا همیشه در صفحه اول گوگل باشید و بتوانید از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید. از طرفی دیگر یک طراح حرفه ای در طراحی سایت شبیه به دیوار باید:

1. دامنه و نام تجاری مناسب و جذابی را برای وبسایت شما در نظر بگیرد.
2. بیشترین پهنای باند را برای وب سایت شما اختصاص بدهد.
3. بهترین فضای میزبانی را ایجاد کند تا در صورت استفاده همزمان هزاران کاربر از وبسایت، کندی و خللی در روند وبسایت ایجاد نشود.

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا

یکی دیگر از موارد مهمی که باید برای طراحی سایت شبیه دیوار به آن توجه شود، طراحی ریسپانسیو سایت است. در واقع از آنجایی که امروزه اکثر کاربران از طریق موبایل جستجوهای آنلاین خود را انجام می دهند پس باید به این موضوع نیز در طراحی وبسایت شبیه دیوار اهمیت بسیاری قائل شوید و محتوای وبسایت شما در نسخه های موبایلی نیز متناسب با صفحه نمایش دستگاه باشد.

هزینه طراحی سایت مشابه دیوار

هر چند که مشخصات ظاهری و فنی در طراحی سایت مشابه دیوار اهمیت دارد اما نمی توان از هزینه طراحی این وبسایت چشم پوشی کرد. با توجه به اینکه طراحی و راه اندازی این نوع وبسایت باید به صورت کاملا حرفه ای انجام شود و نیاز به کدنویسی اختصاصی دارد، لازم است تا برخی جزئیات و امکانات دقیق تر و ایده پردازی های نو نیز در طراحی این وبسایت اعمال شود بنابراین نمی توان نرخ کاملا دقیقی را برای آن در نظر گرفت. اما قبل از هر اقدامی می توانید به کمک طراح خود یک برآورد کلی از هزینه ها داشته باشید و سپس برای طراحی سایت موردنظرتان اقدام کنید.

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

دلیل ارزانی سایت ارزان، استفاده از انجین آماده می باشد، بنابراین هزینه تولید کد حذف می شود و قیمت ارزان تر تمام می شود و چیزی از قابلیت های سایت های حرفه ای کم نمی شود.

از 5 الی 10 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

شما با یک سایت ارازن هم می توانید که کسب درآمد داشته باشید ، فقط کافیه در زمان راه اندازی سایت به  نکاتی که مشاوران کسب و کار گروه برنامه نویسی سیتا به شما می آموزند، عمل کنید به این طریق می توانید با یک هزینه کم درآمد مورد نظر خودتون رو داشته باشید

در صورتی که در زمان سفارش سایت، این موضوع هماهنگ شود، فرایند سئو سازی سایت نیز برای شما به طور کامل انجام می پذیرد و در صفحات اول گوگل با یک طراحی سایت ارزان نیز نمایش داده شوید

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .