طراحی سایت نیازمندی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است.
طراحی سایت نیازمندی

بر خلاف اینکه در گذشته تبلیغات آنلاین با عدم تائید بازدیدکنندگان روبرو میشد و خیلی مورد اعتماد نبود و تبلیغ کنندگان از ارزش و کارایی آن مطمعن نبودند ولی در سال های اخیر تبلیغات در سایت های آنلاین به منبع اصلی درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است  در حال حاضر تبلیغات در فضای آنلاین مدتهاست که جای خود را به نشریات و تبلیغات چاپی داده است.
یکی از رایج ترین وب سایت هایی که در دنیای وب فارسی وجود دارند، وب سایت های تبلیغاتی یا نیازمندی هستند که از اولین وب سایت در این زمینه میتوان به وب سایت ایستگاه اشاره نمود و یکی از قوی ترین این وب سایت ها در حال حاضر وب سایت دیوار می باشد.تقریبا نزدیک به 3000 وب سایت تبلیغاتی در حال حاضر وجود دارد که اکثر آنها از نظر ظاهر و کاربرد نزدیک به هم هستند که همین موضوع شاید دلیل بر موفق نبودن این نوع از وب سایت ها می باشد. طراحی وب سایت تبلیغاتی، طراحی سایت آگهی و طراحی سایت نیازمندی یکی از روش های مفید کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران است. در صورتی که سایت نیازمندی شما به درستی طراحی شده باشد و تبلیغات مفیدی برای آن انجام دهید، می توانید درآمد مناسبی از آن کسب نمایید.

ویژگی های یک سایت نیازمندی یا تبلیغاتی

1- دسته بندی های مجزا
برای سهولت کاربران چه بازدید کنندگان و چه تبلیغات کنندگان بهتر است هر سایت تبلیغاتی دارای دسته بندیهای مختلف در قسمت کسب و کارها باشد تا هر صنف بتواند در حیطه فعالیت خود تبلیغات را درج نموده و یا اینکه هر فردی که به دنبال محصولی میگردد بتواند براحتی به هدف خود برسد نمونه واضح این مثال را میتوانید در سایت دیوار مشاهده نموده ،شرکت کیان تجارت پیشرو در طراحی سایت و اپلیکیشن شبیه میباشد.

2- قابلیت تفکیک بر اساس مکان
آگهی هایی که در سایت های تبلیغاتی درج میشوند چون برای مکانهای متفاوتی مناسب میباشند پس باید قابلیت تفکیک در ابتدا بر اساس شهر و بعد بر اساس محله و … داشته باشند.

3-  کاربری راحت
سایت های تبلیغاتی چون دارای مشتریانی از همه نوع هستند از افراد کاملا عام تا افراد متخصص باید کاربری آن به گونه ای باشد تا همه اقشار بتوانند از آن به راحتی استفاده نموده.

4- سرعت لود بالا
یکی دیگر از ویژگی هایی که باید یک سایت نیازمندی داشته باشد سرعت لود بالای آن می باشد چون ممکن است در هر دقیقه تعدا بالای کاربر در سایت برا قرار دهی آگهی یا جستجوی آگهی باشند سایت باید سرعت لود بالایی برای انجام کارها داشته باشد.

5- داشتن پکیج های متفاوت
دارای پکیج هزینه های متفاوت برای درج تبلیغات یکی دیگر از ویژگی هایی است که سایت های نیازمندی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند تا هر کاربر بر اساس نیاز خود بتواند آگهی خود را درج نماید، برای مثال این پکیج ها میتوانند شامل پکیج های رایگان برنزی-نقره ای – طلایی باشند.

6- سئو مناسب
هر سایت تبلیغاتی برای آنکه دیده شود باید از بهینه سازی مناسبی برخوردار باشد تا مشتریان بیشتری بتوانند از آگهی های درج شده در آن دیدن کنند و یا افراد بیشتری بتوانند در آن آگهی درج کرده و یا کسب درآمد کنند.

چگونه یک سایت نیازمندی طراحی کنیم؟

برای طراحی سایت نیازمندی قبل از تمام کارها باید ساختار کاری خود را مشخص و هدف گذاری کنید در ابتدا بازار هدف خود را در نظر بگیرید که این سایت برای چه قشری از جامعه ایرانی یا حتی جهانی پیاده سازی میشود این سایت برای کسب و کار خاصی طراحی میشود و یا بصورت عمومی فعالیت دارد و… بعد از تمامی این کارها باید المان های زیر را در نظر بگیرید .

انتخاب دامنه مناسب:
برای استارت کار طراحی سایت نیازمندی یا هر سایت در هر حوزه دیگری باید در انتخاب نام دامنه دقت عمل زیادی داشته باشید.

نامی را انتخاب نمایید که خاص و تاثیر گذار باشد.
طول کاراکتر دامنه حتی المکان کوتاه باشد.
دامنه بیانگر فعالیت شما باشد.
دامنه باید بدون به راحتی و بدون غلط نگارشی نوشته شود.

انتخاب هاست مناسب:
یکی از مواردی که در سرعت بالای سایت تاثیر زیادی دارد انتخاب هاست مناسب می باشد.برای استفاده از هاست مناسب باید از شرکت های ارائه دهنده هاستینگی کمک بگیرید که هاست با کیفیت بالا به شما ارائه دهنده و پشتیبانی خوبی داشته باشند.

انتخاب یک مدیریت محتوای مناسب:
برای طراحی سایت خوب باید از یک cms  قوی استفاده نمود تمامی مواردی که در بالا گفته شد بدون یک cms  قوی نمیتواند جوابگوی نیاز های شما و کاربران شما باشد . هر گز از سایت سازهای آماده استفاده نکنید و برای اینکه بتوانید تمام ماژول های مورد نیاز را باهم داشته باشید پیشنهاد ما یک سایت اختصاصی با در نظر گرفتن تمامی زیر ساخت های سئویی می باشد.
یکی از مهمترین مزیت هایی که شرکت کیان تجارت برای طراحی وب سایت های تبلیغاتی دارد این است که طراحی گرافیکی که اصطلاحا ui  میباشد کاملا اختصاصی می باشد و تمامی المان ها با توجه به سلیقه و نیاز کارفرما طراحی میگردد و بعد از آن به مرحله پیاده سازی می انجامد .توجه فرمائید تمامی سایت های که توسط این تیم طراحی و اجرا میگردد کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجو می باشند به همین دلیل موفقیت بیشتری نسبت به اسکریپت های آماده و بی کیفیت خواهید داشت.
طراحی سایت تبلیغاتی توسط تیم کیان از آخرین متد روز دنیای برنامه نویسی وب بهره برده و بر پایه فریم ورک بوت استرپ و به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده است که به اجمال به برخی از این قابلیت ها اشاره می نماییم .
آگهی ها در چهار دسته طلایی، نقره ای، برنزی و رایگان در دو گروه عمده ویژه و عادی قرار گرفته که قیمت هر کدام نیز بر اساس طول مدت فعالیت آگهی تعیین می گردد. کاربر با ثبت مشخصات شرکت یا کسب و کار خود دارای یک حساب کاربری در سایت شده و از طریق رابط های کاربری مربوطه می تواند اقدام به ثبت آگهی، ویرایش آن و پاسخ به نظرات بازدید کنندگان سایت نماید. آپلود تصاویر اصلی و جانبی به بهتر دیده شدن آگهی در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد. با اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و واریز هزینه آگهی (در صورت بدهکار بودن)، مجوز انتشار در سایت نیز داده خواهد شد. در صورت لزوم از طریق پنل پیامکی ویژه سایت، پیامک های مورد نیاز به مشتریان ارسال می شود.
بازدیدکنندگان سایت می توانند با عضویت در خبرنامه سایت، آخرین اخبار و رویدادهای سایت را از طریق ایمیل مشاهده نمایند. همچنین زیر ساخت سئو در این سایت کاملا رعایت شده است.
پنل مدیریتی سایت، از نقاط قوت این طراحی می باشد به طوری که کلیه عملیات ثبت، حذف، فعال و غیر فعال کردن، دسترسی به منوها، محتوای سایت، پرسش و پاسخ کاربران و ارسال خبرنامه در حیطه کاری مدیر سایت پیش بینی شده است. مدیر سایت می تواند طرحهای تشویقی (هدایا و تخفیفات گروهی و انفرادی) جهت ثبت آگهی در سایت با عناوین مختلف طرح کند. مدیر سایت اشراف کامل به عملیات انجام گرفته در سایت دارد.

ویژگی های طراحی سایت نیازمندی توسط سیتا

سرعت لود بسیار بالا
امنیت بسیار بالا
گرافیک حرفه ای و بسیار مناسب بر اساس جدیدترین متد روز دنیا
سئو بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در بالاترین سطح گوگل
پشتیبانی قوی و مناسب
پنل مدیریتی بسیار ساده و روان با کاربری راحت

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

دلیل ارزانی سایت ارزان، استفاده از انجین آماده می باشد، بنابراین هزینه تولید کد حذف می شود و قیمت ارزان تر تمام می شود و چیزی از قابلیت های سایت های حرفه ای کم نمی شود.

از 5 الی 10 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

شما با یک سایت ارازن هم می توانید که کسب درآمد داشته باشید ، فقط کافیه در زمان راه اندازی سایت به  نکاتی که مشاوران کسب و کار گروه برنامه نویسی سیتا به شما می آموزند، عمل کنید به این طریق می توانید با یک هزینه کم درآمد مورد نظر خودتون رو داشته باشید

در صورتی که در زمان سفارش سایت، این موضوع هماهنگ شود، فرایند سئو سازی سایت نیز برای شما به طور کامل انجام می پذیرد و در صفحات اول گوگل با یک طراحی سایت ارزان نیز نمایش داده شوید

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .