قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت

لطفا قوانین را با دقت مطالعه فرمائید.

با سفارش از سایت ، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، سیتا به عنوان یک وب‌سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

 قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات را مطالعه فرمائید.

ایجاد وبسایت با محتوا و مضامین غیر اخلاقی و سیاسی، ممنوع و خلاف قوانین استفاده می باشد.

تمامی وبسایت های ایجاد شده در سیتا به دقت توسط مدیریت سیستم نظارت شده و در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف دسترسی کاربر به سیستم مسدود می‌گردد.

مسئولیت تمامی محتوای ایجاد شده در وبسایت ساخته شده بر عهدۀ شخص بوده و سیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت شما ندارد.

سایت های تحویل داده شده با مشخصات پیشفرض می باشد. خریدار متعهد می گردد که تمامی اطلاعات پیشفرض را به نام خود تغییر دهد . همچنین امکان تغییر نوع وب سایت به نوعی دیگر امکان پذیر نمی باشد.

ایجاد هرگونه وبسایت نامتعارف شامل هرگونه توهین و فحاشی به افراد (به خصوص سران کشور)، متون سیاسی و غیر اخلاقی، مخل نظم عمومی، مخل امنیی ملی و خلاف عرف ممنوع می‌باشد و به محض مشاهده دسترسی کاربر به سیستم مسدود می شود و وبسایت ایجاد شده از سیستم پرتال حذف می گردد.

همچنین در صورت لزوم به پلیس فتا و مراجع قانونی ارجاع داده خواهد شد.

عضویت شما در سایت شرکت ، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیاز به امضای کاربر نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد .

امکان انصراف از سفارش و فسخ قرارداد تنها باتوجه به شرایط فسخ قرارداد و یا قبل از امضای قرارداد امکان پذیر خواهد بود.

از فضای هاست فقط برای وب سایت سفارش داده شده می توان استفاده کرد،بدین معنی که شما نمی توانید  جهت  هیچ گونه برنامه یا وب سایت و یا هرگونه عملیات  غیر مرتبط دیگر را از این هاست استفاده کنید.


مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

    راه های ارتباطی با ما

    همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.