طراحی سایت همکاری در فروش محصولات دیجی کالا
همکاری در فروش محصولات دیجی کالا

طراحی سایت همکاری در فروش، به یکی از موضوعات اساسی برای فروشندگان تبدیل شده، چرا که با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و آنلاین و افزایش تمایل مشتریان به این سبک خرید، تبلیغات و بازاریابی هم باید به این روش انجام پذیرد. پس شما هم برای رقابت با دیگر همکاران خود در عرصه ی فروش، باید محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

سایت همکاری در فروش چیست؟

سیستم های همکاری در فروش به این صورت است که یک سایت اقدام به فروش محصولات دیگر سایت ها می کندیکی از دلایل رونق سایت های همکاری در فروش، تمرکز بر روی یک فعالیت است. این نوع سایت ها نیازمند برنامه نویسی، گرافیک، سئو، در حد حرفه ای و با حد و اندازه های یک سایت کشوری و یا حتی بین المللی می باشد. همکاری درفروش، اخیرا به یکی از ایده‌های پول‌ساز آنلاین تبدیل شده است. البته بازاریاب ها و ویزیتور ها هم، نمونه ای از همکاری در فروش به سبک سنتی است که هنوز هم این روش بازاریابی را مشاهده می کنیم ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه بازاریابی ها به شیوه ی سنتی دارند جای خودشو به سایت های همکاری در فروش می دهند و شما در منزل هم امکان انجامش را دارید. البته حتما لزومی ندارد، با صاحب یک سایت یا فروشگاه اینترنتی گسترده و شناخته شده کار کنید. هر فروشگاه و هر کسب و کار متوسط و کوچکی هم امکان انجام این کار را دارد. به علاوه اینکه، حتی با کمک کانال‌ تلگرام و پیج‌ اینستاگرام نیز می‌توانید، در سیستم همکاری در فروش شرکت داشته باشید و از آن کسب درآمد کنید. اگر گمان می کنید که سایت های همکاری در فروش سایت هایی بسیار ساده برای درآمد زایی هستند باید بدانید که مدیران این سایتها باید توانایی بازاریابی بالایی داشته باشند. چرا که اگر مشتریان در سیستم همکاری در فروش شما عضو شوند و نتوانند محصولات خود را به فروش برسانند، دیگر به سایت شما اعتماد نخواهند کرد.

اهمیت همکاری در فروش “طراحی سایت”

  1. همکاری در فروش، هزینۀ خاصی برایتان ندارد
  2. برای کسب درآمد از همکاری در فروش، به‌ جز یک سایت یا اکانت شبکه اجتماعی به ابزار دیگری نیاز نیست.
  3. مسئولیت ارائه پشتیبانی را ندارید
  4. این مورد یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سیستم همکاری در فروش برای صاحبان وب‌ سایت‌ و شبکه اجتماعی است. سایت همکاری در فروش برای پاسخ‌گویی به کاربران، باید راجع به محصولات خود اطلاعات کافی داشته باشد. اما در این سیستم وظیفه ی پشتیبانی مشتریان به عهده خود فروشنده اصلی خواهد بود، نه شما.
  5. به زمان و تخصص زیادی نیاز ندارید
  6.   طراحی سایت همکاری در فروش یک روش و تمرین عالی برای شروع کسب درآمد از سایت یا فروشگاه اینترنتی است. برای این کار فقط کافیست در یک زمینه مشخص، محتوای با کیفیت و سئو شده تولید کنید.
  7. تخصصی، ساده‌تر از فروشگاه عمومی است
  8. کار کردن روی سئوی یک فروشگاه عمومی با تنوع زیاد محصولات و خدمات، نیاز به هزینه، زمان و انرژی زیادی دارد؛ اما در طراحی سایت همکاری اگر تمرکزتان روی یک محصول خاص باشد، نتیجه ی بهتری می‌گیرید و خیلی سریع‌تر جزء چند نتیجه بالای گوگل قرار خواهید گرفت.
  9. شرکت‌های وابسته، اعتبار شما را بالا می‌برند
  10. درطراحی سایت همکاری در فروش، مشتریان با فهمیدن ارتباط شما با فلان فروشگاه بزرگ، با اعتماد کامل از شما خرید می‌کنند. کسب این اعتبار و شناخته شدن در آینده، شما را جلو می‌اندازد.
  11. ترافیک ورودی سایت یا پیج شما بیشتر می‌شود
  12.  با طراحی سایت همکاری درفروش، هر کدام از سایت‌ها یا صفحاتی که محصول یا خدمات شما را ارائه می‌دهند، کاربر را با یک لینک به سایت یا پیج شما هدایت می‌کند. به این ترتیب، هر چه تعداد سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند، بیشتر باشد، شانس بیشتری برای گرفتن ترافیک و ورودی و بهبود رتبه دارید. در ضمن اگر شما وقت مدیریت چنین سایتی را ندارید، گروه سیتا با داشتن مدیر پروژه های ماهر می تواند کسب و کار شما را در زمینه ی اینترنتی مدیریت کند.
  13. چرا باید برای طراحی سیستم همکاری در فروش سرمایه گذاری کرد
  14. سیستم همکاری در فروش نیازمند هزینه کمتری است و در عوض سود بالاتری دارد.
  15. سایت ها هزینه های بالایی دارند و اگر یک سایت بتواند با هزینه کمتر امکان فروش کلا را برای دیگران فراهم کند به راحتی میتواند سود کلانی کسب کند و مشتریانش نیز سود بالایی خواهند برد.

نیازهای سیستم همکاری در فروش

سیستم های همکاری در فروش که بصورت عامیانه سایت های همکاری در فروش نیز گفته میشوند. برای موفقیت به چندین عامل نیاز دارند که در زیر به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

1- جذب مشتریان به سایت همکاری در فروش

ما همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که بدون کالا، خریداری نخواهد بود و بدون خریدار نیز، کالایی برای فروش نیست. شکستن این حلقه نیاز به بازاریابی است. واسطه گرها در سایت همکاری در فروش برای این کار راه های مختلفی می توانند ارائه دهند. عرضه کالاهای برند درجه یک در سایت بدون اخذ درصد از صاحبان برند یکی از بهترین این روش ها است که بارها توسط سایت های ایرانی امتحان شده است و موفقیت آن ثابت شده است. بازاریاب های سایت همکاری در فروش به طور حرفه ای برای شکستن این حلقه راه کارهایی متفاوتی انجام می دهند.

2- سئو و بازاریابی محصولات سایت همکاری در فروش

بازاریابی در سایت های همکاری در فروش نیز بسیار حائز اهمیت است. چرا که طراحی یک سایت همکاری در فروش بدون سئو قوی و بازاریابی شبکه ای، بدون فایده است. باید به این نکته توجه داشته باشیم که تهیه ی یک سیستم همکاری در فروش بدون توجه به سئو و بازاریابی مانند خریدن یک خودرو بدون چرخ است. البته باز هم یادآوری می کنم که نیازی به نگرانی در این موضوع نیست چرا که گروه سیتا به شما این اطمینان را می دهد که از ابتدا تا انتهای این راه همراه شما خواهد بود و تمامی راهکار ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

3- محاسبه دقیق میزان سهم هر مشتری

برای طراحی سایت همکاری در فروش باید مطمئن شوید که سایت در قسمت برنامه نویسی حسابداری میزان سهم فروش، بدرستی طراحی شده است. برنامه نویسی حسابداری تحت وب با اینکه به نظر ساده می آید، ولی نیاز به دقت عمل بالایی دارد و در این موضوع هم گروه سیتا با داشتن برنامه نویس های حرفه ای از پس این موضوع به راحتی بر آمده است و نیازی به نگرانی نیست.

سیستم همکاری در فروش سایت زمان تغییر به چه صورت عمل می کند

کسانی که دارای وب سایت هستند و می خواهند از طریق سایت خود کسب در آمد کنند: در این سیستم شما می توانید با درخواست همکاری در فروش به عضویت سیستم مشارکت در فروش در آمده و محصولات سایت زمان تغییر را در سایت زمان تغییر را در سایت خود با استفاده از لینک دارای کد مخصوص خود عرضه کنند.
کسانی که سایت ندارند اما در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تلگرام و توییتر و … فعال هستند و میخواهند از طریق شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنند: این سیستم همکاری در فروش سایت زمان تغییر به طوری طراحی شده است که افراد فاقد سایت هم می توانند لینک‌ های کد دار را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذراند و با مراجعه کاربران شبکه های اجتماعی از طریق لینک های که کد دارند به سایت زمان تغییر و خرید کالا، پورسانت فروش مربوطه آن کالا در حساب مشارکت کننده در فروش ثبت شده و در پایان هر ماه مبلغ پورسانت ها به حساب آن ها واریز می شود.
گروه سیتا به شما این اطمینان را می دهد که علاوه بر رعایت همه مواردی که در بالا ذکر شد، سایتی را برای شما طراحی کند که با قابلیت های بیشتر به شما این امکان را بدهد که از رقیبان خود پیشی بگیرید و به راحتی محصولات خود و دیجی کالا را به فروش رسانید.

مهم ترین ویژگی های سایت همکاری در فروش محصولات دیجی کالا

رونوشت برداری از محصولات دیجی کالا و درج در سایت به صورت تکی و یا چندین محصول تکی به صورت همزمان
امکان رونوشت برداری لیستی از محصولات با دادن لینک دسته محصول
امکان توقف رونوشت برداری و از سرگیری رونوشت برداری از نقطه ی توقف
قابلیت رونوشت برداری و درون ریزی ویژگی های محصول
امکان ساخت محصول متغیر
رونوشت برداری توضیحات ، خلاصه توضیحات ، تصویر شاخص و تصاویر گالری محصول
حذف خودکار واترمارک تصاویر گالری (در حالت آپلود بر روی سرور)
مشخص کردن تعداد تصاویری که در گالری درون ریزی خواهد شد
امکان نمایش تصویر شاخص محصول به صورت مستقیم بدون آپلود بر روی سرور
قابلیت نمایش تصاویر گالری به صورت مستقیم بدون آپلود تصاویر بر روی سرور
نمایش تصاویر در مدیریت رسانه و صفحه ویرایش محصول
کاهش فوق العاده مصرف حجم و پردازش مرتبط با ریکوئست های تصویر در هاست
ایجاد دسته بندی محصول به صورت دینامیکی براساس دسته بندی سایت مبدا
مقدار دهی به متا فیلد های تصویر مانند متن جایگزین ، عنوان ، خلاصه توضیحات و …
ایجاد دسته بندی محصول به صورت دلخواه یا ایجاد به صورت خودکار با رعایت سلسه مراتب دسته بندی
امکان تعیین سرعت رونوشت برداری با سه حالت سریع ، معمولی و آهسته
استفاده از ویژگی کرون جاب در رونوشت برداری و امکان خروج شما از صفحه ی رونوشت برداری در هنگام درون ریزی بدون توقف و ایجاد مشکل در فرایند رونوشت برداری
امکان ساخت لینک بازاریابی برای محصولات (دیجیکالا)
تعیین وضعیت محصول با سه حالت در انتظار بازبینی ، پیشنویس و انتشار محصول رونوشت برداری شده به صورت مستقیم
امکان تعیین دسته ی محصول قبل از شروع رونوشت برداری
سادگی تنظیمات رونوشت برداری و درون ریزی محصولات در یک فرم چند مرحله ای

رونوشت برداشتن از محصولات فروشگاه های بزرگ آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا در اسرع وقت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید .

سیتا سایت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی انواع سایت های اختصاصی، وردپرس و … دارد. از نمونه کارهای موفق گروه سیتا می توان به طراحی سایت سوشال سیستم، طراحی سایت سیما سافت، طراحی سیتا سایت و … اشاره کرد که برای مشاهده همه نمونه کارها می توانید  اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) دیجی کالا هر شخصی می تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. در واقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار دیجیکالا انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وبسایت، وبلاگ و یا هر رسانه اجتماعی ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول(دیجیکالا) به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.این روش از مهم ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت و شبکه های اجتماعی به حساب می آید،

از 15 الی 30 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد .

بهتر است برای کسب درآمد بیشتر در سیستم افیلیت مارکتینگ دیجیکالا سایت داشته باشید اما با داشتن وبلاگ و یا هر رسانه اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و… می توانید شروع به فعالیت کنید.

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید .